Loading...
 Start Page
Πώς να μαγειρεύουμε σωστά, χωρίς περιττά λίπη αλλά με γεύση!
Κλίκ για μεγέθυνση

Συγκεντρώσαμε και σας δίνουμε μερικές συμβουλές που ίσως αποδειχθούν ιδιαίτερα χρήσιμες για το μαγείρεμα και τη διατροφή σας!

 

• Ο καλύτερος και πιο υγιεινός τρόπος να μαγειρέψουμε τα φαγητά μας είναι να προσθέσουμε έξτρα παρθένο ελαιόλαδο στο τέλος του μαγειρέματος. Με αυτόν τον τρόπο δεν αλλοιώνονται τα πολύτιμα συστατικά του ελαιόλαδου και η γεύση του φαγητού γίνεται πιο ελαφριά, χωρίς να χάνει τη νοστιμιά της.

 

• Μαγειρεύουμε τα τρόφιμα χρησιμοποιώντας τα φυσικά «υγρά» τους ή προσθέτοντας νερό, κρασί, φυσικό χυμό λεμονιού, χυμό φρούτων και ξύδι αντί για κάποιο έλαιο.

 

• Τα φρέσκα λαχανικά χάνουν σημαντική ποσότητα θρεπτικών συστατικών όταν τα μαγειρεύουμε σε υψηλές θερμοκρασίες και για πολύ ώρα. Θα πρέπει να τα αφήνουμε όσο το δυνατόν πιο ζωντανά, ώστε να διατηρούν το άρωμα, τη ζωντάνια και τη γεύση τους.

 

• Στο σοτάρισμα των λαχανικών προτιμότερο είναι να μην κάψουμε πρώτα το λάδι στο τηγάνι. Τα βάζουμε σε ζεστό τηγάνι και μετά τα αλείφουμε με λίγο λάδι. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα τη μείωση της ποσότητας του λαδιού που θα απορροφήσουν. Μια εναλλακτική λύση ώστε να πάρουν χρώμα τα λαχανικά είναι να τα βάλουμε στο γκριλ για 1 ή 2 λεπτά.

 

• Aν επιθυμούμε έξτρα γεύση στα ψητά μας καθώς και να θωρακίσουμε τον οργανισμό μας από τις καρκινογόνες ουσίες που δημιουργούν τα ξεροψημένα κρέατα, χρησιμοποιούμε το θαυματουργό δεντρολίβανο. Επίσης, προσθέτουμε λεμόνι αφού ετοιμαστούν τα ψητά, καθώς η πολύτιμη βιταμίνη C καταστρέφεται με το ψήσιμο.

 

• Για τις σούπες βελουτέ αποφεύγουμε την κρέμα γάλακτος και τα παχιά τυριά και τα αντικαθιστούμε με πολτοποιημένα λαχανικά ή συμπυκνωμένο γάλα.

 

• Ένα από τα πιο σημαντικά στοιχεία της υγιεινής μαγειρικής είναι τα αποξηραμένα μυρωδικά και τα μπαχαρικά που μπορούν να μειώσουν τις ποσότητες ζάχαρης και αλατιού.

 

• Αν μαγειρεύετε όσπρια ή δημητριακά, όπως το καστανό ρύζι, οι φακές κ.τ.λ., χρησιμοποιούμε τις ντομάτες ως μέρος του νερού που χρειάζονται για να βράσουν. Οι τροφές θα απορροφήσουν τους χυμούς της ντομάτας και θα νοστιμίσουν το φαγητό.

 

• Καλό είναι να δίνουμε ιδιαίτερη προσοχή στα σκεύη που χρησιμοποιούμε. Π.χ. Το μαγείρεμα στη γάστρα είναι προτιμότερο από το μαγείρεμα στο ταψί, καθώς στη γάστρα το φαγητό δεν "στεγνώνει", με αποτέλεσμα να μη χρειάζεται μεγάλη ποσότητα λαδιού για να μαγειρευτεί. Ο ατμομάγειρας είναι μια υγιεινή επιλογή, καθώς συνδυάζει την υψηλή θρεπτική αξία με τις χαμηλές θερμίδες. Το νερό δεν διαπερνά το τρόφιμο, με αποτέλεσμα να μην επηρεάζει τη θρεπτική του αξία.

 

Ωράριο καταστημάτων:

8:00 - 21:00 Δευτέρα έως Παρασκευή,
8:00 - 20:00 Σάββατο.

Κυριακή κλειστά.

e-mail: arapis3a@otenet.gr
Αποστολή βιογραφικών: hr@arapis3a.gr

Login / Sitemap

© Copyright 2016 - 2018 ΑΡΑΠΗΣ 3Α SUPERMARKET