Loading...
 Start Page
6 Φρούτα με ελάχιστες θερμίδες αλλά με πλούσια γεύση!
Κλίκ για μεγέθυνση

Τα φρούτα από τα σημαντικότερα οφέλη που προσφέρουν είναι σίγουρα τα πολύτιμα θρεπτικά συστατικά που μας δίνουν. Όλα ανεξαιρέτως είναι πλούσια σε βιταμίνες, μέταλλα και ιχνοστοιχεία που χρειαζόμαστε για να διατηρήσουμε την καλή υγεία αλλά και την ευεξία μας.

 

Μερίδες

Αν και οι διατροφολόγοι σε γενικές γραμμές συνιστούν να καταναλώνουμε όσα λαχανικά θέλουμε, για τα φρούτα δεν ισχύει το ίδιο, καθώς περιέχουν ζάχαρη, η οποία προσθέτει θερμίδες στο ημερήσιο ενεργειακό ισοζύγιο. Στην περίπτωση αυτή, έμφαση δίνουμε κυρίως στις μερίδες και όχι στις θερμίδες.

Ανάλογα με τον τύπο του φρούτου, η έννοια της μερίδας αλλάζει:

- μία μερίδα φρούτο με μέτριο μέγεθος: 1 μήλο, 1 ροδάκινο ή άλλο φρούτο ίσο σε μέγεθος με τη μπάλα του μπέιζμπολ

- μία μερίδα μούρα (φράουλες, μύρτιλα, βατόμουρα): ¾ του φλιτζανιού

- μία μερίδα κομμένα φρούτα: ½ φλιτζάνι

- μία μερίδα μπανάνα: μισή μπανάνα

- μία μερίδα αποξηραμένα φρούτα: ¼ του φλιτζανιού

- μία μερίδα φρούτο με μικρό μέγεθος: 15 σταφύλια ή κεράσια

Περίπου τέσσερις μερίδες φρούτα την ημέρα είναι μια καλή ποσότητα για να αποφύγουμε την πολλή ζάχαρη και τις θερμίδες.

Παρακάτω θα δείτε φρούτα που είναι ιδανικά στο πλαίσιο μιας ολιγοθερμιδικής δίαιτας, αφού παρέχουν ελάχιστες θερμίδες.

1.Καρπούζι: Χάρη στη μεγάλη περιεκτικότητά του σε νερό (92%), ένα φλιτζάνι καρπούζι κομμένο σε κύβους δίνει μόλις 37 θερμίδες. Είναι επίσης πλούσιο σε μια πολύτιμη αντιοξειδωτική ουσία που ονομάζεται λυκοπένιο.

 

2. Ροδάκινα: Ένα ροδάκινο μέτριου μεγέθους έχει 58 θερμίδες. Παρέχει πάνω από δύο γραμμάρια φυτικών ινών ανά μερίδα, καθώς και βιταμίνη Α και C.

 

3. Πεπόνι κανταλούπε: Ένα φλιτζάνι κανταλούπε κομμένο σε κύβους δίνει 53 θερμίδες και σημαντική ποσότητα βιταμινών Α και C.

 

4. Γκρέιπφρουτ: Μισό γκρέιπφρουτ έχει 52 θερμίδες και παρέχει πάνω από το 50% της συνιστώμενης ημερήσιας ποσότητας βιταμίνης C.

 

5. Φράουλες: Ένα φλιτζάνι φράουλες κομμένες στη μέση παρέχει 49 θερμίδες. Η ποσότητα αυτή δίνει επίσης τρία γραμμάρια φυτικών ινών, βιταμίνη C και μαγγάνιο.

 

6. Βερίκοκα: Τρία τέταρτα του φλιτζανιού βερίκοκα κομμένα σε φέτες παρέχουν 59 θερμίδες. Τα βερίκοκα είναι πλούσια σε βιταμίνη Α και C, ενώ μας δίνουν επίσης μαγνήσιο και ασβέστιο.

 

 

Παρακάτω σας δίνουμε ένα ενδεικτικό πίνακα ώστε να μετρήσετε τις θερμίδες που καταναλώνετε καθημερινά.

Η τιμή είναι μια κατά προσέγγιση ποσότητα 100 γραμμαρίων φρούτου.

  • Καρπούζι: 15 θερμίδες
  • Γκρέιπφρουτ: 26 θερμίδες
  • Φράουλες: 27 θερμίδες
  • Ροδάκινο: 30 θερμίδες
  • Πεπόνι: 30 θερμίδες
  • Βατόμουρο: 35 θερμίδες
  • Δαμάσκηνο: 36 θερμίδες
  • Φραγκοστάφυλο: 37 θερμίδες
  • Αχλάδι: 38 θερμίδες
  • Βακκίνιο (κράνμπερι): 41 θερμίδες
  • Μανταρίνι: 41 θερμίδες
  • Μήλο: 45 θερμίδες
  • Σύκο: 47 θερμίδες
  • Κεράσι: 48 θερμίδες
  • Βερίκοκο: 52 θερμίδες
  • Πορτοκάλι: 53 θερμίδες
  • Ανανάς: 55 θερμίδες
  • Ακτινίδιο: 56 θερμίδες
  • Σταφύλι: 61 θερμίδες
  • Ρόδι: 62 θερμίδες
  • Μάνγκο: 73 θερμίδες
  • Μπανάνα: 85 θερμίδες
  • Αβοκάντο: 232 θερμίδες

 

 

 

 

 

 

Πηγή

Πηγή

Ωράριο καταστημάτων:

8:00 - 21:00 Δευτέρα έως Παρασκευή,
8:00 - 20:00 Σάββατο.

Κυριακή κλειστά.

e-mail: arapis3a@otenet.gr
Αποστολή βιογραφικών: hr@arapis3a.gr

Login / Sitemap

© Copyright 2016 - 2019 ΑΡΑΠΗΣ 3Α SUPERMARKET