Loading...
 Start Page
Πως να προστατέψουμε την καρδιά μας
Κλίκ για μεγέθυνση

Χρήσιμες ιατρικές συμβουλές από την ιατρό κ. Γκόλφω Σαββοπούλου, Ειδικός Καρδιολόγος.

Η αλήθεια είναι πως την καρδιά μας που είναι ο επικεφαλής του οργανισμού μας, συχνά αμελούμε να την προσέξουμε θεωρώντας δεδομένη τη λειτουργία της.

Στον ανθρώπινο όμως οργανισμό τίποτα δεν είναι δεδομένο και όλα, ευτυχώς, περνάνε από το χέρι μας. Προσέξτε λοιπόν τον εαυτό σας και θα φτάσετε στα βαθιά γεράματα.

1. Τρώτε σωστά. Αποφύγετε τα επεξεργασμένα τρόφιμα που περιέχουν υψηλά επίπεδα νατρίου, ζάχαρης και συντηρητικών. Όλα αυτά, όχι μόνο παχαίνουν, επιβαρύνουν το συκώτι και την κυκλοφορία του αίματος, αλλά βλάπτουν ευθέως και την υγεία της καρδιάς. Τρώμε σωστά για να λειτουργούν ανενόχλητες οι αρτηρίες μας και μαζί με αυτές και η καρδιά μας.

Νούμερο 1 λοιπόν,  είναι οι τροφές πλούσιες σε αντιοξειδωτικά, όπως φρούτα, λαχανικά και ξηροί καρποί. Φροντίστε αυτά να περιέχονται σε κάθε γεύμα σας ώστε να έχει ο οργανισμός σας τα εφόδια να καταπολεμήσει τις ελεύθερες ρίζες που τον βλάπτουν, καθώς και την καρδιά και το κυκλοφοριακό.

Νούμερο 2, ξεχάστε τη ζάχαρη. Ο διαβήτης παραμονεύει…Όταν διατηρούμε φυσιολογικά τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα, παραμένουν φυσιολογικά τα επίπεδα ινσουλίνης.

Νούμερο 3, τρώτε πρωτεϊνες, κοτόπουλο, γαλοπούλα, αυγά, γαλακτοκομικά με χαμηλά λιπαρά. Τα ψάρια, πλούσια σε ω3 λιπαρά, πρέπει να καταναλώνονται συχνά. Τα δημητριακά, ψωμί, άλευρα, μακαρόνια , ρύζι πρέπει να καταναλώνονται καθημερινά σε μικρές ποσότητες και να είναι όσο το δυνατόν λιγότερο επεξεργασμένα.

 2. Κόψτε το τσιγάρο. Τα επιχειρήματα είναι πλέον γνωστά. Θα το εκτιμήσει η καρδιά σας και η καρδιά των δικών σας ανθρώπων.

 

3. Πίνετε με μέτρο. 1-2 ποτηράκια την ημέρα κρασί έχει και αντιοξειδωτικές ιδιότητες. Το παραπάνω βλάπτει το συκώτι.

 

4. Γυμναστείτε. Είτε σας αρέσει , είτε βαριέστε θανάσιμα, ενισχύστε τη λειτουργία της καρδιάς, εμποδίστε την έλευση του γήρατος, την παχυσαρκία και βοηθήστε να φύγει το άγχος.

 

5. Γελάστε

 

6. Μην αμελείται τον ετήσιο ιατρικό σας έλεγχο. Ελέγχετε τα επίπεδα της χοληστερίνης και τσεκάρετε συχνά την πίεσή σας. Μπορείτε να προλάβετε τα χειρότερα.

 

Ωράριο καταστημάτων:

8:00 - 21:00 Δευτέρα έως Παρασκευή,
8:00 - 20:00 Σάββατο.

Κυριακή κλειστά.

e-mail: arapis3a@otenet.gr
Αποστολή βιογραφικών: hr@arapis3a.gr

Login / Sitemap

© Copyright 2016 - 2018 ΑΡΑΠΗΣ 3Α SUPERMARKET